Never a dull moment

12 december 2008

Waar blijft de tijd - Time flies


In mijn eerste blog entry beloofde ik me hier regelmatig te melden met nieuwtjes. Helaas, tijd snelde voorbij en nu is het alweer bijna Nieuwjaar. En ik had best wel een en ander te melden, hoor. Zo ben ik naar diverse congressen geweest, heb op diverse symposia zelf gesproken en, last but not least: ik werd winnaar van de Borstvoedingprijs 2008. Een goed moment voor goede voornemens: meer Blogger entries maken, zodat we allemaal bijblijven.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

In my first blog entry I promised to call in here regularly with news. Alas, time flied an now is almost time for the New Year to be celebrated. And I really had thoings to tell, mind you. I've been to conferences, spoke at symposia, and last but not least: became winner of the Dutch Breastfeeding Award 2008. Isn't that a good moment for new plans and good intentions: make more Blogger entries, so we'll all keep posted

Geen opmerkingen: